Veelgestelde vragen.
Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hier al tussen of neem contact op met ons.
Vragen over huren
Vragen over kopen
Annuleren
Kan ik mijn reservering annuleren?
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag retour na mijn annulering?
Bestellen
Zijn alle artikelen op voorraad?
Is mijn bestelling gelukt?
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan even het onderstaande
- Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
- Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
- Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
- Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Als je bestelling nog niet verwerkt is, kun je nog een artikel toevoegen aan je lopende bestelling zonder extra verzendkosten.
Als wij je bestelling al hebben verwerkt en verzonden, dan geldt de procedure van retourneren.
Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31(0)6556 999 78 om te controleren of een toevoeging nog mogelijk is.
Indien dit mogelijk is, gebruik dan bij je tweede bestelling de bezorgmethode “ophalen bij Tripidoo” en vermeld bij het opmerkingenveld het bestelnummer waar je iets aan wilt toevoegen. Er worden dan geen extra verzendkosten berekend.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?
Bij Tripidoo doen we er alles aan om de bestellingen zorgvuldig te verwerken. Het kan voorkomen dat we een foutje maken. Sorry hiervoor! Neem hiervoor contact met ons op via info@tripidoo.nl. Wij zullen aan de hand van deze melding contact met je opnemen voor de verdere afhandeling.
Kosten die ontstaan als gevolg van verkeerde invoer van gegevens, bijvoorbeeld wanneer je zelf een verkeerd artikel bestelt, zijn voor rekening van de klant.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar het artikel is nu als uitverkocht gemarkeerd.
Betalen
Hoe werkt de betaling?
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Betaal je ook voor verzenddagen?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Waar vind ik het borgbedrag van het reisartikel?
Wanneer betaal ik de borg?
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag terug?
Op welke manier ontvang ik mijn borg terug?
Betalen
Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
Hoe werkt de betaling?
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Kan ik ook betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel of showroom.
Garantie
Heb ik garantie op mijn producten?
Hoe kan ik een klacht indienen?
- Ordernummer
- Aankoopdatum
- Artikelomschrijving
- Duidelijke omschrijving van de klacht (indien mogelijk met foto’s)
Reserveren
Hoe maak ik een reservering?
Wanneer kan ik mijn artikel het beste reserveren?
Hoe kies ik mijn bezorg- en retourdatum?
Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Geen bevestigingsmail ontvangen?
- Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
- Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
- Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
- Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Is het mogelijk om last-minute een reservering te plaatsen?
Kan ik mijn reservering wijzigen/verlengen?
Retourneren
Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?
Hoe kan ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?
Heel makkelijk! Je gebruikt de originele doos en de toegevoegde retourlabel.
Plak de retourlabel over de verzendlabel heen voordat je deze retour stuurt. Je levert het gehuurde reisartikel in bij een DPD parcelshop bij jou in de buurt.
Wanneer moet ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?
Hoe kan ik mijn opgehaald reisartikel retourneren bij Tripidoo?
Wanneer is het gehuurde reisartikel op de juiste datum geretourneerd?
Is het mogelijk om het gehuurde reisartikel eerder te retourneren?
Wat gebeurt er als ik het gehuurde reisartikel te laat retourneer?
Incompleet retour gestuurd reisartikel
Moet ik mijn gehuurde reisartikel schoonmaken voordat ik deze retour stuur?
De producten worden na ontvangst grondig gereinigd. Wel stellen we het op prijs als je de gehuurde reisartikelen netjes inlevert.
Bekijk hier onze schoonmaaktips. Indien het gehuurde reisartikel heel erg vies en/of beschadigd retour komt bij ons kan het zijn dat je een extra factuur ontvangt voor schoonmaak- en/of reparatiekosten.
Neem in geval van twijfel altijd even contact met ons op.
Retourneren
Wat is de retourtermijn?
Hoe retourneer je een artikel?
Bij Tripidoo streven we naar 100% tevredenheid met jouw aankoop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je bestelling, dan kun je het artikel eenvoudig retourneren .
Hieronder lees je hoe het werkt.
- Je hebt 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren.
- Wij bieden geen (om)ruilservice.
- Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
- Retourzendingen zijn op eigen kosten, tenzij het gaat om een fout van onze kant.
1. Meld je retour aan: Stuur een e-mail naar info@tripidoo.nl met je bestelnummer uit de bevestigingsmail en het e-mailadres waarmee je de bestelling geplaatst is.
2. Download en vul het retourformulier in: Vul het in en voeg het toe aan de doos.
3. Verpak het artikel zorgvuldig in een omdoos: Verpak het artikel goed, in de originele verpakking en een stevige doos. Voeg het retourformulier toe, verwijder oude verzendetiketten en plak geen tape of labels direct op de originele verpakking. Zorg voor voldoende frankering en stuur je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling (track en trace) retour.
4. Verstuur het pakket: Breng het pakket naar een pakketpunt in de buurt en stuur het naar ons retouradres:
Tripidoo, Lindenlaan 12, 5248 AV Rosmalen, Nederland
Retourvoorwaarden
- Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld of buiten de retourtermijn vallen, kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Zorg ervoor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.
- Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
- Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Je draagt zelf de kosten voor het retourneren en Tripidoo.nl is niet aansprakelijk voor beschadigingen en of het zoekraken van de retourzending. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs!
- Artikelen moeten onbeschadigd, ongebruikt, compleet en in de originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer je meer doet met het artikel dan het beoordelen daarvan (om te kijken of je het wil houden) en dit leidt tot schade, of als het product incompleet wordt geretourneerd, mogen we de waardevermindering aan jou doorberekenen.
- Wij accepteren alleen retouren die rechtstreeks naar ons adres worden gestuurd.
- Wil je het artikel ruilen, dan kun je het artikel retour sturen en het gewenste artikel via de webshop bestellen.
Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn geretourneerd artikel retour?
- Het verschuldigde aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst retour storten via de oorspronkelijke betaalmethode, mits het product in goede orde binnen deze 14 dagen ontvangen is. Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
- Bij beschadigde, gebruikte of incomplete artikelen wordt er een waardevermindering in rekening gebracht.
- Indien een retourzending onvoldoende gefrankeerd is, worden de hierdoor ontstane kosten in mindering gebracht op het te crediteren orderbedrag.
- Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een afhaallocatie, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
- Bestellingen die bij ons retour komen omdat het adres niet correct is ingevuld, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
Kan ik mijn artikel ruilen?
Schade en diefstal
Wat als mijn gehuurde reisartikel beschadigd is?
Geringe-/ herstelbare schade producten
Een ongelukje kan altijd gebeuren, helemaal met kleine kinderen. We zullen dan ook niet moeilijk doen wanneer sprake is van schade die zeer gering is of die we kunnen herstellen. Denk hierbij aan: naad los, vlekje op een onopvallende plek of een klein krasje op het frame.Ernstige-/ onherstelbare schade producten
Wanneer er schade is die wij niet meer kunnen herstellen en die het product onbruikbaar maken stel ons dan binnen 24 uur op de hoogte via info@tripidoo.nl We brengen hierbij een maximaal bedrag van 85 procent van de nieuwwaarde in rekening.Hoe wordt de schade in rekening gebracht?
Wat te doen bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Wat gebeurt er wanneer ik mijn gehuurde reisartikel weer terugvind voordat mijn huurperiode eindigt?
Verzenden
Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?
Bestelling voor 13.00 uur worden dezelfde werkdag verstuurd. Bestelling na 13.00 uur worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.
Bestellingen op vrijdag na 13.00 uur en bestellingen op zaterdag/zondag worden op maandag verstuurd.
Op feestdagen worden er geen pakketten verzonden. Bestellingen worden op de eerstvolgende werkdag verstuurd.
Wannneer ontvang ik mijn track & trace?
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Kan ik mijn bestelling ophalen in Rosmalen?
Wat zijn de verzendkosten?
Verzenden
Wanneer ontvang ik mijn reisartikel?
Hoe worden de reisartikelen geleverd?
Eenvoudig! De gehuurde reisartikelen worden geleverd in dozen inclusief retourlabel die je weer kunt gebruiken om het reisartikel te retourneren.
Bewaar deze dozen en de retourlabel dus goed, zodat je later zelf niet een andere verpakking hoeft te regelen.
Betaal je ook voor verzenddagen?
Wanneer versturen jullie mijn reisartikel?
Wij versturen je gehuurde reisartikel 2 werkdagen voor de gekozen bezorgdatum.
Een voorbeeld:
17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel.
Wanneer ontvang ik mijn track- en trace code?
Op het moment dat wij je gehuurde reisartikel versturen, ontvang je per e-mail een track- en trace code zodat jij jouw zending kunt volgen. Wij versturen het gehuurde reisartikel doorgaans 2 dagen voor de aangegeven bezorgdatum.
Een voorbeeld:
17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel. Op dit moment ontvang je de track-en trace code van ons.
Reserveer je jouw reisartikel ver vooruit dan ontvang je later je track-en trace code. Wel ontvang je al een bevestigingsmail zodat je weet dat de reisartikelen gereserveerd zijn voor jouw gezinsvakantie.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: € 7,90
- België: € 9,90
- Nederland: € 14,90
- België: € 16,90
Waar worden de reisartikelen bezorgd?
Versturen jullie de reisartikelen ook naar het buitenland?
Kan ik het reisartikel ook ophalen bij Tripidoo?
Waar kan ik aangeven dat ik het reisartikel wil komen ophalen?
Je kan dit aangeven op de afrekenpagina. Hier kies je de optie “ophalen bij Tripidoo”. Wel zo duurzaam. Je gehuurde reisartikel hoeft dan niet in een doos verpakt te worden en je betaalt geen verzendkosten.
Wanneer kan mijn reisartikel ophalen?
Je kan je gehuurde reisartikel ophalen op de dag dat de huurperiode (je bezorgdatum) ingaat.
Wanneer je kiest voor deze optie op de afrekenpagina dan nemen wij contact met je op om samen een ophaalafspraak in te plannen.
Vragen over huren
Wanneer ontvang ik mijn reisartikel?
Wat als mijn gehuurde reisartikel beschadigd is?
Geringe-/ herstelbare schade producten
Een ongelukje kan altijd gebeuren, helemaal met kleine kinderen. We zullen dan ook niet moeilijk doen wanneer sprake is van schade die zeer gering is of die we kunnen herstellen. Denk hierbij aan: naad los, vlekje op een onopvallende plek of een klein krasje op het frame.Ernstige-/ onherstelbare schade producten
Wanneer er schade is die wij niet meer kunnen herstellen en die het product onbruikbaar maken stel ons dan binnen 24 uur op de hoogte via info@tripidoo.nl We brengen hierbij een maximaal bedrag van 85 procent van de nieuwwaarde in rekening.Hoe maak ik een reservering?
Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?
Kan ik mijn reservering annuleren?
Wanneer kan ik mijn artikel het beste reserveren?
Hoe kan ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?
Heel makkelijk! Je gebruikt de originele doos en de toegevoegde retourlabel.
Plak de retourlabel over de verzendlabel heen voordat je deze retour stuurt. Je levert het gehuurde reisartikel in bij een DPD parcelshop bij jou in de buurt.
Hoe werkt de betaling?
Hoe wordt de schade in rekening gebracht?
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Hoe worden de reisartikelen geleverd?
Eenvoudig! De gehuurde reisartikelen worden geleverd in dozen inclusief retourlabel die je weer kunt gebruiken om het reisartikel te retourneren.
Bewaar deze dozen en de retourlabel dus goed, zodat je later zelf niet een andere verpakking hoeft te regelen.
Hoe kies ik mijn bezorg- en retourdatum?
Wanneer moet ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag retour na mijn annulering?
Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Wat te doen bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Hoe kan ik mijn opgehaald reisartikel retourneren bij Tripidoo?
Betaal je ook voor verzenddagen?
Wanneer versturen jullie mijn reisartikel?
Wij versturen je gehuurde reisartikel 2 werkdagen voor de gekozen bezorgdatum.
Een voorbeeld:
17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel.
Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Geen bevestigingsmail ontvangen?
- Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
- Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
- Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
- Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Wanneer ontvang ik mijn track- en trace code?
Op het moment dat wij je gehuurde reisartikel versturen, ontvang je per e-mail een track- en trace code zodat jij jouw zending kunt volgen. Wij versturen het gehuurde reisartikel doorgaans 2 dagen voor de aangegeven bezorgdatum.
Een voorbeeld:
17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel. Op dit moment ontvang je de track-en trace code van ons.
Reserveer je jouw reisartikel ver vooruit dan ontvang je later je track-en trace code. Wel ontvang je al een bevestigingsmail zodat je weet dat de reisartikelen gereserveerd zijn voor jouw gezinsvakantie.
Is het mogelijk om last-minute een reservering te plaatsen?
Waar vind ik het borgbedrag van het reisartikel?
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: € 7,90
- België: € 9,90
- Nederland: € 14,90
- België: € 16,90
Wat gebeurt er wanneer ik mijn gehuurde reisartikel weer terugvind voordat mijn huurperiode eindigt?
Wanneer betaal ik de borg?
Waar worden de reisartikelen bezorgd?
Kan ik mijn reservering wijzigen/verlengen?
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag terug?
Versturen jullie de reisartikelen ook naar het buitenland?
Op welke manier ontvang ik mijn borg terug?
Kan ik het reisartikel ook ophalen bij Tripidoo?
Wanneer is het gehuurde reisartikel op de juiste datum geretourneerd?
Waar kan ik aangeven dat ik het reisartikel wil komen ophalen?
Je kan dit aangeven op de afrekenpagina. Hier kies je de optie “ophalen bij Tripidoo”. Wel zo duurzaam. Je gehuurde reisartikel hoeft dan niet in een doos verpakt te worden en je betaalt geen verzendkosten.
Is het mogelijk om het gehuurde reisartikel eerder te retourneren?
Wanneer kan mijn reisartikel ophalen?
Je kan je gehuurde reisartikel ophalen op de dag dat de huurperiode (je bezorgdatum) ingaat.
Wanneer je kiest voor deze optie op de afrekenpagina dan nemen wij contact met je op om samen een ophaalafspraak in te plannen.
Wat gebeurt er als ik het gehuurde reisartikel te laat retourneer?
Incompleet retour gestuurd reisartikel
Moet ik mijn gehuurde reisartikel schoonmaken voordat ik deze retour stuur?
De producten worden na ontvangst grondig gereinigd. Wel stellen we het op prijs als je de gehuurde reisartikelen netjes inlevert.
Bekijk hier onze schoonmaaktips. Indien het gehuurde reisartikel heel erg vies en/of beschadigd retour komt bij ons kan het zijn dat je een extra factuur ontvangt voor schoonmaak- en/of reparatiekosten.
Neem in geval van twijfel altijd even contact met ons op.
Vragen over kopen
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Als je bestelling nog niet verwerkt is, kun je nog een artikel toevoegen aan je lopende bestelling zonder extra verzendkosten.
Als wij je bestelling al hebben verwerkt en verzonden, dan geldt de procedure van retourneren.
Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31(0)6556 999 78 om te controleren of een toevoeging nog mogelijk is.
Indien dit mogelijk is, gebruik dan bij je tweede bestelling de bezorgmethode “ophalen bij Tripidoo” en vermeld bij het opmerkingenveld het bestelnummer waar je iets aan wilt toevoegen. Er worden dan geen extra verzendkosten berekend.
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?
Bij Tripidoo doen we er alles aan om de bestellingen zorgvuldig te verwerken. Het kan voorkomen dat we een foutje maken. Sorry hiervoor! Neem hiervoor contact met ons op via info@tripidoo.nl. Wij zullen aan de hand van deze melding contact met je opnemen voor de verdere afhandeling.
Kosten die ontstaan als gevolg van verkeerde invoer van gegevens, bijvoorbeeld wanneer je zelf een verkeerd artikel bestelt, zijn voor rekening van de klant.
Kan ik mijn bestelling ophalen in Rosmalen?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar het artikel is nu als uitverkocht gemarkeerd.
Wat zijn de verzendkosten?
Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
Wat is de retourtermijn?
Hoe retourneer je een artikel?
Bij Tripidoo streven we naar 100% tevredenheid met jouw aankoop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je bestelling, dan kun je het artikel eenvoudig retourneren .
Hieronder lees je hoe het werkt.
- Je hebt 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren.
- Wij bieden geen (om)ruilservice.
- Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
- Retourzendingen zijn op eigen kosten, tenzij het gaat om een fout van onze kant.
1. Meld je retour aan: Stuur een e-mail naar info@tripidoo.nl met je bestelnummer uit de bevestigingsmail en het e-mailadres waarmee je de bestelling geplaatst is.
2. Download en vul het retourformulier in: Vul het in en voeg het toe aan de doos.
3. Verpak het artikel zorgvuldig in een omdoos: Verpak het artikel goed, in de originele verpakking en een stevige doos. Voeg het retourformulier toe, verwijder oude verzendetiketten en plak geen tape of labels direct op de originele verpakking. Zorg voor voldoende frankering en stuur je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling (track en trace) retour.
4. Verstuur het pakket: Breng het pakket naar een pakketpunt in de buurt en stuur het naar ons retouradres:
Tripidoo, Lindenlaan 12, 5248 AV Rosmalen, Nederland
Retourvoorwaarden
- Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld of buiten de retourtermijn vallen, kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Zorg ervoor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.
- Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
- Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Je draagt zelf de kosten voor het retourneren en Tripidoo.nl is niet aansprakelijk voor beschadigingen en of het zoekraken van de retourzending. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs!
- Artikelen moeten onbeschadigd, ongebruikt, compleet en in de originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer je meer doet met het artikel dan het beoordelen daarvan (om te kijken of je het wil houden) en dit leidt tot schade, of als het product incompleet wordt geretourneerd, mogen we de waardevermindering aan jou doorberekenen.
- Wij accepteren alleen retouren die rechtstreeks naar ons adres worden gestuurd.
- Wil je het artikel ruilen, dan kun je het artikel retour sturen en het gewenste artikel via de webshop bestellen.
Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn geretourneerd artikel retour?
- Het verschuldigde aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst retour storten via de oorspronkelijke betaalmethode, mits het product in goede orde binnen deze 14 dagen ontvangen is. Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
- Bij beschadigde, gebruikte of incomplete artikelen wordt er een waardevermindering in rekening gebracht.
- Indien een retourzending onvoldoende gefrankeerd is, worden de hierdoor ontstane kosten in mindering gebracht op het te crediteren orderbedrag.
- Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een afhaallocatie, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
- Bestellingen die bij ons retour komen omdat het adres niet correct is ingevuld, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
Kan ik mijn artikel ruilen?
Heb ik garantie op mijn producten?
Zijn alle artikelen op voorraad?
Hoe kan ik een klacht indienen?
- Ordernummer
- Aankoopdatum
- Artikelomschrijving
- Duidelijke omschrijving van de klacht (indien mogelijk met foto’s)
Is mijn bestelling gelukt?
Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?
Bestelling voor 13.00 uur worden dezelfde werkdag verstuurd. Bestelling na 13.00 uur worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.
Bestellingen op vrijdag na 13.00 uur en bestellingen op zaterdag/zondag worden op maandag verstuurd.
Op feestdagen worden er geen pakketten verzonden. Bestellingen worden op de eerstvolgende werkdag verstuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan even het onderstaande
- Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
- Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
- Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
- Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Wannneer ontvang ik mijn track & trace?
Hoe werkt de betaling?
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Kan ik ook betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel of showroom.


