291 klanten beoordeelden ons met ★ ★ ★ ★ ★ Huur of koop reisartikelen voor jouw vakantie Door ons gezin voor dat van jou Duurzame kwaliteitsproducten

Veelgestelde vragen.

Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hier al tussen of neem contact op met ons.

Heb je vragen of advies nodig?

Bel +31 (0)6 556 999 78

ma-vr 9 - 17 uur.


Whatsapp

dagelijks 9 - 22 uur.

Vragen over huren

Vragen over kopen

Annuleren

Kan ik mijn reservering annuleren?
Mocht je vakantie onverwachts niet door kunnen gaan dan kan je de huurovereenkomst annuleren. Je kan gratis annuleren tot 3 dagen voor de ingangsdatum van de overeenkomst. Wanneer je korter dan 3 dagen voor de ingangsdatum annuleert dan geldt 0% restitutie van de huursom m.u.v. de borg, deze ontvang je altijd retour.
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Wat jammer dat je de bestelling wilt annuleren. Je kan dit doen door een mail te sturen naar info@tripidoo.nl binnen kantoortijden (9-17u). Vermeld in het onderwerp het volgende: annulering en je ordernummer. Je ordernummer vind je terug in de email bevestiging van je bestelling.

Nadat we je annulering hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging per mail. Het betaalde bedrag wordt teruggestort op hetzelfde bankrekeningnummer als waarmee betaald is.
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag retour na mijn annulering?
Zodra wij de annulering verwerkt hebben storten wij uiterlijk en binnen 5 werkdagen het borgbedrag terug op het rekeningnummer waarmee betaald is.

Bestellen

Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, alle artikelen worden direct uit eigen voorraad geleverd.
Is mijn bestelling gelukt?
Als de betaling is gelukt zie je direct een bevestiging op je scherm. Je ontvangt direct een bevestigingsmail per e-mail. Als je een account hebt aangemaakt kan je ook hier de bevestiging terugzien.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Na het afronden van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail.

Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan even het onderstaande

  • Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
  • Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
  • Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
  • Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Als je bestelling nog niet verwerkt is, kun je nog een artikel toevoegen aan je lopende bestelling zonder extra verzendkosten.

Als wij je bestelling al hebben verwerkt en verzonden, dan geldt de procedure van retourneren.

Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31(0)6556 999 78 om te controleren of een toevoeging nog mogelijk is.

Indien dit mogelijk is, gebruik dan bij je tweede bestelling de bezorgmethode “ophalen bij Tripidoo” en vermeld bij het opmerkingenveld het bestelnummer waar je iets aan wilt toevoegen. Er worden dan geen extra verzendkosten berekend.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?

Bij Tripidoo doen we er alles aan om de bestellingen zorgvuldig te verwerken. Het kan voorkomen dat we een foutje maken. Sorry hiervoor! Neem hiervoor contact met ons op via info@tripidoo.nl. Wij zullen aan de hand van deze melding contact met je opnemen voor de verdere afhandeling.

Kosten die ontstaan als gevolg van verkeerde invoer van gegevens, bijvoorbeeld wanneer je zelf een verkeerd artikel bestelt, zijn voor rekening van de klant.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar het artikel is nu als uitverkocht gemarkeerd.
Dit houdt in dat jij het laatste beschikbare exemplaar hebt besteld. Onze voorraad wordt automatisch bijgewerkt op de website. Als je bestelling succesvol is afgerond, is het artikel voor jou gereserveerd en wordt het niet langer als beschikbaar weergegeven.

Betalen

Hoe werkt de betaling?
Nadat je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, wordt het betalingsproces gestart. Kies je bank en je wordt automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van je bank. Hier staat de betaalopdracht voor je klaar.

Je bank vraagt je om enkele gegevens in te vullen, zoals je inloggegevens. Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en wij ontvangen direct een betalingsbevestiging.
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Jazeker, het plaatsen en betalen van je bestelling gebeurt in een beveiligde online verbinding (SSL-protocol). Dit betekent dat alle informatie die wordt uitgewisseld voor de betaling niet opgespoord of onderschept of gebruikt kan worden door derden.
Betaal je ook voor verzenddagen?
Nee, Tripidoo rekent geen verzenddagen, deze kosten nemen wij voor onze rekening.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je betaalt veilig via iDeal of Bancontact in je eigen bankomgeving.
Waar vind ik het borgbedrag van het reisartikel?
Het borgbedrag vind je in de specificaties en onder de kalender van het reisartikel. Het borgbedrag is ook toegevoegd aan de eindafrekening van je gehuurde reisartikel.
Wanneer betaal ik de borg?
De borg betaal je bij de eindafrekening van je gehuurde reisartikel.
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag terug?
Je ontvangt je borg uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst en controle van het gehuurde reisartikel retour.
Op welke manier ontvang ik mijn borg terug?
De borg wordt teruggeboekt op het hetzelfde rekeningnummer als waarmee er betaald is.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
iDEAL & Bancontact via Mollie
Hoe werkt de betaling?
Nadat je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, wordt het betalingsproces gestart. Kies je bank en je wordt automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van je bank. Hier staat de betaalopdracht voor je klaar.

Je bank vraagt je om enkele gegevens in te vullen, zoals je inloggegevens. Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en wij ontvangen direct een betalingsbevestiging. Zodra de betaling is verwerkt, gaan we over tot het verzenden van je bestelling.
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Jazeker, het plaatsen en betalen van je bestelling gebeurt in een beveiligde online verbinding (SSL-protocol). Dit betekent dat alle informatie die wordt uitgewisseld voor de betaling niet opgespoord of onderschept of gebruikt kan worden door derden.
Kan ik ook betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?
De betaling dient volledig voldaan te zijn voordat je de bestelling kunt afhalen. Afhalen is uitsluitend mogelijk nadat je de bevestigingsmail ontvangen hebt dat het klaar ligt.

Let op: Wij hebben geen fysieke winkel of showroom.

Garantie

Heb ik garantie op mijn producten?
Tripidoo garandeert dat de geleverde producten van goede kwaliteit zijn en overeenkomen met de vermelde specificaties in het aanbod. Houd er echter rekening mee dat lichte kleurafwijkingen mogelijk zijn. Dit kan veroorzaakt worden door verschillen in productiebatches of de scherminstellingen van je computer, mobiel of tablet. Aan de getoonde kleuren kunnen geen rechten worden ontleend. Slijtage door normaal gebruik of schade als gevolg van onjuist gebruik valt niet onder de garantie.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Na ontvangst van je bestelling vragen we je de geleverde artikelen direct te controleren. Mocht er ondanks onze zorgvuldige controles toch een probleem zijn, meld dit dan binnen 48 uur na aflevering per e-mail via info@tripidoo.nl Vermeld in je e-mail:
  • Ordernummer
  • Aankoopdatum
  • Artikelomschrijving
  • Duidelijke omschrijving van de klacht (indien mogelijk met foto’s)
Wij reageren uiterlijk binnen 2 werkdagen op je melding en informeren je over de verdere afhandeling. Andere klachten over je bestelling dien je binnen 7 dagen na ontvangst per e-mail (info@tripidoo.nl) bij ons te melden.

Reserveren

Hoe maak ik een reservering?
Jij kiest via de kalender jouw bezorg- en retourdatum van het huurartikel. Nadat je het huurartikel hebt geselecteerd en de bezorg- en retourdatum hebt gekozen, klik je op reserveer nu. Daarna ga je door naar de afrekenpagina.
Wanneer kan ik mijn artikel het beste reserveren?
Ons advies is om de gehuurde reisspullen te reserveren zodra je familievakantie geboekt is. Deze spullen reserveren we dan meteen voor jouw gezin om last minute vakantiestress te voorkomen.
Hoe kies ik mijn bezorg- en retourdatum?
We raden aan om je bezorgdatum minstens 1 dag vóór je vertrek te plannen en je retourdatum 1 dag ná terugkomst. Zo voorkom je onnodige vakantietstress.
Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Op het moment dat de bestelling geplaatst en betaald is ontvang je van ons een bevestigingsmail van je gehuurde reisartikel.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Na het afronden van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan even het onderstaande
  • Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
  • Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
  • Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
  • Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Is het mogelijk om last-minute een reservering te plaatsen?
Jazeker, dit is zeker mogelijk. Neem hierover even contact op met ons via de whatsapp en/of telefoon +31 (0)6 556 999 78 zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Kan ik mijn reservering wijzigen/verlengen?
Jazeker. Neem even contact op met  ons via de e-mail info@tripidoo.nl zodat wij jouw reservering in orde kunnen maken

Retourneren

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?
Nee, het retour sturen is gratis
Hoe kan ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?

Heel makkelijk! Je gebruikt de originele doos en de toegevoegde retourlabel.

Plak de retourlabel over de verzendlabel heen voordat je deze retour stuurt. Je levert het gehuurde reisartikel in bij een DPD parcelshop bij jou in de buurt.

Wanneer moet ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?
Je retourneert je reisartikel op de laatste huurdaag van je reservering. Op deze dag lever je het gehuurde reisartikel in bij een DPD parcelshop of bij Tripidoo.
Hoe kan ik mijn opgehaald reisartikel retourneren bij Tripidoo?
Neem voor het retourneren contact met ons op via de whatsapp/telefoon (+31 (0)6 556 999 78) of stuur een e-mail naar info@tripidoo.nl. We plannen dan samen een terugbreng afspraak in.
Wanneer is het gehuurde reisartikel op de juiste datum geretourneerd?
Wanneer jij je gehuurde reisartikel inlevert op de retourdatum bij Tripidoo of een bij een DPD Parcelshop op de dag dan is je gehuurde reisartikel op tijd geretourneerd.
Is het mogelijk om het gehuurde reisartikel eerder te retourneren?
Jazeker, het is ten alle tijde mogelijk om het gehuurde reisartikel eerder te retourneren. Wanneer je het huurartikel eerder retourneert heeft dit geen invloed op de reeds betaalde prijs.
Wat gebeurt er als ik het gehuurde reisartikel te laat retourneer?
Als je te laat retourneert zijn wij genoodzaakt om de nieuwe kosten in rekening te brengen. De gemiddelde dagprijs van het gehuurde artikel wordt doorbelast en automatisch verrekend met de borg.
Incompleet retour gestuurd reisartikel
Vergeet je niet te controleren of je het complete gehuurde reisartikel retour stuurt? Een incompleet artikel kan niet opnieuw verhuurd worden, hierdoor blijft de gemiddelde dagprijs doorlopen tot het ontbrekende onderdeel is teruggestuurd.

Natuurlijk nemen we eerst contact met je op om te controleren of je het ontbrekende onderdeel nog in je bezit hebt zodat je deze kunt nasturen.

Indien dit niet het geval is zal dit verrekend worden met de borg. De hoogte hiervan hangt af van het te vervangen onderdeel. Indien de borg niet toereikend is, zal er voor het resterende bedrag een factuur toegestuurd worden.

Moet ik mijn gehuurde reisartikel schoonmaken voordat ik deze retour stuur?

De producten worden na ontvangst grondig gereinigd. Wel stellen we het op prijs als je de gehuurde reisartikelen netjes inlevert.

Bekijk hier onze schoonmaaktips. Indien het gehuurde reisartikel heel erg vies en/of beschadigd retour komt bij ons kan het zijn dat je een extra factuur ontvangt voor schoonmaak- en/of reparatiekosten.

Neem in geval van twijfel altijd even contact met ons op.

Retourneren

Wat is de retourtermijn?
Je kunt (een deel van) je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren.
Hoe retourneer je een artikel?

Bij Tripidoo streven we naar 100% tevredenheid met jouw aankoop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je bestelling, dan kun je het artikel eenvoudig retourneren .

Hieronder lees je hoe het werkt.

  • Je hebt 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren.
  • Wij bieden geen (om)ruilservice.
  • Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • Retourzendingen zijn op eigen kosten, tenzij het gaat om een fout van onze kant.

1. Meld je retour aan: Stuur een e-mail naar info@tripidoo.nl met je bestelnummer uit de bevestigingsmail en het e-mailadres waarmee je de bestelling geplaatst is.

2. Download en vul het retourformulier in: Vul het in en voeg het toe aan de doos.

3. Verpak het artikel zorgvuldig in een omdoos: Verpak het artikel goed, in de originele verpakking en een stevige doos. Voeg het retourformulier toe, verwijder oude verzendetiketten en plak geen tape of labels direct op de originele verpakking. Zorg voor voldoende frankering en stuur je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling (track en trace) retour.

4. Verstuur het pakket: Breng het pakket naar een pakketpunt in de buurt en stuur het naar ons retouradres:
Tripidoo, Lindenlaan 12, 5248 AV Rosmalen, Nederland

Retourvoorwaarden

  • Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld of buiten de retourtermijn vallen, kunnen wij niet in behandeling nemen.
  • Zorg ervoor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.
  • Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
  • Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Je draagt zelf de kosten voor het retourneren en Tripidoo.nl is niet aansprakelijk voor beschadigingen en of het zoekraken van de retourzending. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs!
  • Artikelen moeten onbeschadigd, ongebruikt, compleet en in de originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer je meer doet met het artikel dan het beoordelen daarvan (om te kijken of je het wil houden) en dit leidt tot schade, of als het product incompleet wordt geretourneerd, mogen we de waardevermindering aan jou doorberekenen.
  • Wij accepteren alleen retouren die rechtstreeks naar ons adres worden gestuurd.
  • Wil je het artikel ruilen, dan kun je het artikel retour sturen en het gewenste artikel via de webshop bestellen.
Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn geretourneerd artikel retour?
Als je een product retourneert, hanteren we de volgende voorwaarden en richtlijnen voor terugbetalingen en verwerking:
  • Het verschuldigde aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst retour storten via de oorspronkelijke betaalmethode, mits het product in goede orde binnen deze 14 dagen ontvangen is. Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
  • Bij beschadigde, gebruikte of incomplete artikelen wordt er een waardevermindering in rekening gebracht.
  • Indien een retourzending onvoldoende gefrankeerd is, worden de hierdoor ontstane kosten in mindering gebracht op het te crediteren orderbedrag.
  • Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een afhaallocatie, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
  • Bestellingen die bij ons retour komen omdat het adres niet correct is ingevuld, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
Kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je het artikel ruilen, dan kun je het artikel retour sturen en het gewenste artikel via de webshop bestellen. De retourvoorwaarden zijn dan van toepassing.

Schade en diefstal

Wat als mijn gehuurde reisartikel beschadigd is?

Geringe-/ herstelbare schade producten

Een ongelukje kan altijd gebeuren, helemaal met kleine kinderen. We zullen dan ook niet moeilijk doen wanneer sprake is van schade die zeer gering is of die we kunnen herstellen. Denk hierbij aan: naad los, vlekje op een onopvallende plek of een klein krasje op het frame.

Ernstige-/ onherstelbare schade producten

Wanneer er schade is die wij niet meer kunnen herstellen en die het product onbruikbaar maken stel ons dan binnen 24 uur op de hoogte via info@tripidoo.nl We brengen hierbij een maximaal bedrag van 85 procent van de nieuwwaarde in rekening.
Hoe wordt de schade in rekening gebracht?
Indien de schade anders is dan te verwachten bij een normaal gebruik zullen wij maximaal 85% van de nieuwprijs in rekening brengen.

Het schadebedrag wordt verrekend met de waarborgsom. Is de schade hoger dan de waarborgsom, dan ontvang je een factuur voor het resterende bedrag. Is de schade lager, dan wordt het verschil teruggestort.

De terugbetaling vindt plaats binnen 30 dagen nadat het schadebedrag is vastgesteld. Je kunt de factuur van de schade indienen bij je verzekering voor een eventuele vergoeding.
Wat te doen bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Wanneer je gehuurde reisartikel verloren of gestolen is, ben je verplicht om hiervan aangifte te doen bij de politie.Ook dien je dit binnen 24 uur te melden aan info@tripidoo.nl met een kopie van het proces-verbaal. Vermeld in het onderwerp van je e-mail je ordernummer en “verloren of diefstal”.
Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Wanneer er een gedeeltelijke vermissing is wordt de schade van de onderdeel verrekend met de borg voor het vermiste onderdeel. Indien de borg niet toereikend is wordt er een factuur gestuurd voor het resterende bedrag. Wanneer je gehuurde reisartikel verloren of gestolen is brengen we 85 procent van de nieuwwaarde in rekening.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn gehuurde reisartikel weer terugvind voordat mijn huurperiode eindigt?
Wat fijn dat je het gehuurde reisartikel hebt teruggevonden. Stel ons hiervan meteen op de hoogte. Het reeds betaalde bedrag van de vermissing wordt dan gecrediteerd.

Verzenden

Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Bestelling voor 13.00 uur worden dezelfde werkdag verstuurd. Bestelling na 13.00 uur worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Bestellingen op vrijdag na 13.00 uur en bestellingen op zaterdag/zondag worden op maandag verstuurd.

Op feestdagen worden er geen pakketten verzonden. Bestellingen worden op de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Wannneer ontvang ik mijn track & trace?
Je ontvangt je track & trace uiterlijk na 23:00 uur per e-mail van de desbetreffende vervoerder.
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Levering binnen Nederland duurt over het algemeen 1 à 2 werkdagen. Leveringen naar België doen er doorgaans 2 werkdagen over. De levertijden zoals vermeld zijn indicatief en afhankelijk van de bezorgdienst, dit valt buiten onze invloed en verantwoordelijkheid.
Kan ik mijn bestelling ophalen in Rosmalen?
Ja, je kunt je bestelling van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur ophalen in Rosmalen. Kies tijdens het afrekenen voor de optie “ophalen in Rosmalen”, zo betaal je geen verzendkosten. Belangrijk: wacht op de bevestigingsmail voordat je langskomt! Je kunt je bestelling pas ophalen nadat je bericht hebt ontvangen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €5,95 en gratis vanaf €50,- voor Nederland en €7,95 voor België.

Verzenden

Wanneer ontvang ik mijn reisartikel?
Je ontvangt je gehuurde reisartikel op de dag dat de bezorgdatum ingaat.
Hoe worden de reisartikelen geleverd?

Eenvoudig! De gehuurde reisartikelen worden geleverd in dozen inclusief retourlabel die je weer kunt gebruiken om het reisartikel te retourneren.

Bewaar deze dozen en de retourlabel dus goed, zodat je later zelf niet een andere verpakking hoeft te regelen.

Betaal je ook voor verzenddagen?
Nee, Tripidoo rekent geen verzenddagen, deze kosten nemen wij voor onze rekening.
Wanneer versturen jullie mijn reisartikel?

Wij versturen je gehuurde reisartikel 2 werkdagen voor de gekozen bezorgdatum.

Een voorbeeld:

17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel.

Wanneer ontvang ik mijn track- en trace code?

Op het moment dat wij je gehuurde reisartikel versturen, ontvang je per e-mail een track- en trace code zodat jij jouw zending kunt volgen. Wij versturen het gehuurde reisartikel doorgaans 2 dagen voor de aangegeven bezorgdatum.

Een voorbeeld:

17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel. Op dit moment ontvang je de track-en trace code van ons.

Reserveer je jouw reisartikel ver vooruit dan ontvang je later je track-en trace code. Wel ontvang je al een bevestigingsmail zodat je weet dat de reisartikelen gereserveerd zijn voor jouw gezinsvakantie.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor het versturen van de gehuurde reisartikelen brengen we eenmalig de onderstaande verzendkosten in rekening.  Retourneren is gratis. Thuisbezorgd door DPD
  • Nederland: € 7,90
  • België: € 9,90
Sommige artikelen zijn hiervan uitgezonderd en hebben een ander verzendtarief, zoals de All terrein Veer Cruiser, Beachwagon Sturdy , Maxi Cosi Jade , en de Thule Coaster XT. Deze artikelen worden rechtstreeks bij jou thuisbezorgd en ook weer bij jou thuis opgehaald op de laatste huurdag. Deze verzendkosten zijn:
  • Nederland: € 14,90
  • België: € 16,90
Waar worden de reisartikelen bezorgd?
De gehuurde reisartikelen worden standaard met DPD bij je thuisbezorgd. Je kan er ook voor kiezen om het op een ander adres te laten bezorgen. Wil je liever niet thuisblijven? Kom het ophalen bij Tripidoo.
Versturen jullie de reisartikelen ook naar het buitenland?
Jazeker, we versturen de reisartikelen ook naar België.
Kan ik het reisartikel ook ophalen bij Tripidoo?
Jazeker je kan je gehuurde reisartikel ophalen bij Tripidoo. Adres: Lindenlaan 12 5248 AV Rosmalen

Let op: Geen fysieke winkel. Je ontvangt een email omtrent een ophaalafspraak.
Waar kan ik aangeven dat ik het reisartikel wil komen ophalen?

Je kan dit aangeven op de afrekenpagina. Hier kies je de optie “ophalen bij Tripidoo”. Wel zo duurzaam. Je gehuurde reisartikel hoeft dan niet in een doos verpakt te worden en je betaalt geen verzendkosten.

Wanneer kan mijn reisartikel ophalen?

Je kan je gehuurde reisartikel ophalen op de dag dat de huurperiode (je bezorgdatum) ingaat.

Wanneer je kiest voor deze optie op de afrekenpagina dan nemen wij contact met je op om samen een ophaalafspraak in te plannen.

Vragen over huren

Wanneer ontvang ik mijn reisartikel?
Je ontvangt je gehuurde reisartikel op de dag dat de bezorgdatum ingaat.
Wat als mijn gehuurde reisartikel beschadigd is?

Geringe-/ herstelbare schade producten

Een ongelukje kan altijd gebeuren, helemaal met kleine kinderen. We zullen dan ook niet moeilijk doen wanneer sprake is van schade die zeer gering is of die we kunnen herstellen. Denk hierbij aan: naad los, vlekje op een onopvallende plek of een klein krasje op het frame.

Ernstige-/ onherstelbare schade producten

Wanneer er schade is die wij niet meer kunnen herstellen en die het product onbruikbaar maken stel ons dan binnen 24 uur op de hoogte via info@tripidoo.nl We brengen hierbij een maximaal bedrag van 85 procent van de nieuwwaarde in rekening.
Hoe maak ik een reservering?
Jij kiest via de kalender jouw bezorg- en retourdatum van het huurartikel. Nadat je het huurartikel hebt geselecteerd en de bezorg- en retourdatum hebt gekozen, klik je op reserveer nu. Daarna ga je door naar de afrekenpagina.
Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?
Nee, het retour sturen is gratis
Kan ik mijn reservering annuleren?
Mocht je vakantie onverwachts niet door kunnen gaan dan kan je de huurovereenkomst annuleren. Je kan gratis annuleren tot 3 dagen voor de ingangsdatum van de overeenkomst. Wanneer je korter dan 3 dagen voor de ingangsdatum annuleert dan geldt 0% restitutie van de huursom m.u.v. de borg, deze ontvang je altijd retour.
Wanneer kan ik mijn artikel het beste reserveren?
Ons advies is om de gehuurde reisspullen te reserveren zodra je familievakantie geboekt is. Deze spullen reserveren we dan meteen voor jouw gezin om last minute vakantiestress te voorkomen.
Hoe kan ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?

Heel makkelijk! Je gebruikt de originele doos en de toegevoegde retourlabel.

Plak de retourlabel over de verzendlabel heen voordat je deze retour stuurt. Je levert het gehuurde reisartikel in bij een DPD parcelshop bij jou in de buurt.

Hoe werkt de betaling?
Nadat je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, wordt het betalingsproces gestart. Kies je bank en je wordt automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van je bank. Hier staat de betaalopdracht voor je klaar.

Je bank vraagt je om enkele gegevens in te vullen, zoals je inloggegevens. Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en wij ontvangen direct een betalingsbevestiging.
Hoe wordt de schade in rekening gebracht?
Indien de schade anders is dan te verwachten bij een normaal gebruik zullen wij maximaal 85% van de nieuwprijs in rekening brengen.

Het schadebedrag wordt verrekend met de waarborgsom. Is de schade hoger dan de waarborgsom, dan ontvang je een factuur voor het resterende bedrag. Is de schade lager, dan wordt het verschil teruggestort.

De terugbetaling vindt plaats binnen 30 dagen nadat het schadebedrag is vastgesteld. Je kunt de factuur van de schade indienen bij je verzekering voor een eventuele vergoeding.
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Wat jammer dat je de bestelling wilt annuleren. Je kan dit doen door een mail te sturen naar info@tripidoo.nl binnen kantoortijden (9-17u). Vermeld in het onderwerp het volgende: annulering en je ordernummer. Je ordernummer vind je terug in de email bevestiging van je bestelling.

Nadat we je annulering hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging per mail. Het betaalde bedrag wordt teruggestort op hetzelfde bankrekeningnummer als waarmee betaald is.
Hoe worden de reisartikelen geleverd?

Eenvoudig! De gehuurde reisartikelen worden geleverd in dozen inclusief retourlabel die je weer kunt gebruiken om het reisartikel te retourneren.

Bewaar deze dozen en de retourlabel dus goed, zodat je later zelf niet een andere verpakking hoeft te regelen.

Hoe kies ik mijn bezorg- en retourdatum?
We raden aan om je bezorgdatum minstens 1 dag vóór je vertrek te plannen en je retourdatum 1 dag ná terugkomst. Zo voorkom je onnodige vakantietstress.
Wanneer moet ik mijn gehuurde reisartikel retourneren?
Je retourneert je reisartikel op de laatste huurdaag van je reservering. Op deze dag lever je het gehuurde reisartikel in bij een DPD parcelshop of bij Tripidoo.
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Jazeker, het plaatsen en betalen van je bestelling gebeurt in een beveiligde online verbinding (SSL-protocol). Dit betekent dat alle informatie die wordt uitgewisseld voor de betaling niet opgespoord of onderschept of gebruikt kan worden door derden.
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag retour na mijn annulering?
Zodra wij de annulering verwerkt hebben storten wij uiterlijk en binnen 5 werkdagen het borgbedrag terug op het rekeningnummer waarmee betaald is.
Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Op het moment dat de bestelling geplaatst en betaald is ontvang je van ons een bevestigingsmail van je gehuurde reisartikel.
Wat te doen bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Wanneer je gehuurde reisartikel verloren of gestolen is, ben je verplicht om hiervan aangifte te doen bij de politie.Ook dien je dit binnen 24 uur te melden aan info@tripidoo.nl met een kopie van het proces-verbaal. Vermeld in het onderwerp van je e-mail je ordernummer en “verloren of diefstal”.
Hoe kan ik mijn opgehaald reisartikel retourneren bij Tripidoo?
Neem voor het retourneren contact met ons op via de whatsapp/telefoon (+31 (0)6 556 999 78) of stuur een e-mail naar info@tripidoo.nl. We plannen dan samen een terugbreng afspraak in.
Betaal je ook voor verzenddagen?
Nee, Tripidoo rekent geen verzenddagen, deze kosten nemen wij voor onze rekening.
Wanneer versturen jullie mijn reisartikel?

Wij versturen je gehuurde reisartikel 2 werkdagen voor de gekozen bezorgdatum.

Een voorbeeld:

17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel.

Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van mijn gehuurde reisartikel?
Wanneer er een gedeeltelijke vermissing is wordt de schade van de onderdeel verrekend met de borg voor het vermiste onderdeel. Indien de borg niet toereikend is wordt er een factuur gestuurd voor het resterende bedrag. Wanneer je gehuurde reisartikel verloren of gestolen is brengen we 85 procent van de nieuwwaarde in rekening.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je betaalt veilig via iDeal of Bancontact in je eigen bankomgeving.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Na het afronden van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan even het onderstaande
  • Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
  • Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
  • Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
  • Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Wanneer ontvang ik mijn track- en trace code?

Op het moment dat wij je gehuurde reisartikel versturen, ontvang je per e-mail een track- en trace code zodat jij jouw zending kunt volgen. Wij versturen het gehuurde reisartikel doorgaans 2 dagen voor de aangegeven bezorgdatum.

Een voorbeeld:

17 april: je gaat op vakantie
16 april: je bezorgdatum gaat in op deze dag
14 april: wij versturen je gehuurde reisartikel. Op dit moment ontvang je de track-en trace code van ons.

Reserveer je jouw reisartikel ver vooruit dan ontvang je later je track-en trace code. Wel ontvang je al een bevestigingsmail zodat je weet dat de reisartikelen gereserveerd zijn voor jouw gezinsvakantie.

Is het mogelijk om last-minute een reservering te plaatsen?
Jazeker, dit is zeker mogelijk. Neem hierover even contact op met ons via de whatsapp en/of telefoon +31 (0)6 556 999 78 zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Waar vind ik het borgbedrag van het reisartikel?
Het borgbedrag vind je in de specificaties en onder de kalender van het reisartikel. Het borgbedrag is ook toegevoegd aan de eindafrekening van je gehuurde reisartikel.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor het versturen van de gehuurde reisartikelen brengen we eenmalig de onderstaande verzendkosten in rekening.  Retourneren is gratis. Thuisbezorgd door DPD
  • Nederland: € 7,90
  • België: € 9,90
Sommige artikelen zijn hiervan uitgezonderd en hebben een ander verzendtarief, zoals de All terrein Veer Cruiser, Beachwagon Sturdy , Maxi Cosi Jade , en de Thule Coaster XT. Deze artikelen worden rechtstreeks bij jou thuisbezorgd en ook weer bij jou thuis opgehaald op de laatste huurdag. Deze verzendkosten zijn:
  • Nederland: € 14,90
  • België: € 16,90
Wat gebeurt er wanneer ik mijn gehuurde reisartikel weer terugvind voordat mijn huurperiode eindigt?
Wat fijn dat je het gehuurde reisartikel hebt teruggevonden. Stel ons hiervan meteen op de hoogte. Het reeds betaalde bedrag van de vermissing wordt dan gecrediteerd.
Wanneer betaal ik de borg?
De borg betaal je bij de eindafrekening van je gehuurde reisartikel.
Waar worden de reisartikelen bezorgd?
De gehuurde reisartikelen worden standaard met DPD bij je thuisbezorgd. Je kan er ook voor kiezen om het op een ander adres te laten bezorgen. Wil je liever niet thuisblijven? Kom het ophalen bij Tripidoo.
Kan ik mijn reservering wijzigen/verlengen?
Jazeker. Neem even contact op met  ons via de e-mail info@tripidoo.nl zodat wij jouw reservering in orde kunnen maken
Wanneer ontvang ik mijn borgbedrag terug?
Je ontvangt je borg uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst en controle van het gehuurde reisartikel retour.
Versturen jullie de reisartikelen ook naar het buitenland?
Jazeker, we versturen de reisartikelen ook naar België.
Op welke manier ontvang ik mijn borg terug?
De borg wordt teruggeboekt op het hetzelfde rekeningnummer als waarmee er betaald is.
Kan ik het reisartikel ook ophalen bij Tripidoo?
Jazeker je kan je gehuurde reisartikel ophalen bij Tripidoo. Adres: Lindenlaan 12 5248 AV Rosmalen

Let op: Geen fysieke winkel. Je ontvangt een email omtrent een ophaalafspraak.
Wanneer is het gehuurde reisartikel op de juiste datum geretourneerd?
Wanneer jij je gehuurde reisartikel inlevert op de retourdatum bij Tripidoo of een bij een DPD Parcelshop op de dag dan is je gehuurde reisartikel op tijd geretourneerd.
Waar kan ik aangeven dat ik het reisartikel wil komen ophalen?

Je kan dit aangeven op de afrekenpagina. Hier kies je de optie “ophalen bij Tripidoo”. Wel zo duurzaam. Je gehuurde reisartikel hoeft dan niet in een doos verpakt te worden en je betaalt geen verzendkosten.

Is het mogelijk om het gehuurde reisartikel eerder te retourneren?
Jazeker, het is ten alle tijde mogelijk om het gehuurde reisartikel eerder te retourneren. Wanneer je het huurartikel eerder retourneert heeft dit geen invloed op de reeds betaalde prijs.
Wanneer kan mijn reisartikel ophalen?

Je kan je gehuurde reisartikel ophalen op de dag dat de huurperiode (je bezorgdatum) ingaat.

Wanneer je kiest voor deze optie op de afrekenpagina dan nemen wij contact met je op om samen een ophaalafspraak in te plannen.

Wat gebeurt er als ik het gehuurde reisartikel te laat retourneer?
Als je te laat retourneert zijn wij genoodzaakt om de nieuwe kosten in rekening te brengen. De gemiddelde dagprijs van het gehuurde artikel wordt doorbelast en automatisch verrekend met de borg.
Incompleet retour gestuurd reisartikel
Vergeet je niet te controleren of je het complete gehuurde reisartikel retour stuurt? Een incompleet artikel kan niet opnieuw verhuurd worden, hierdoor blijft de gemiddelde dagprijs doorlopen tot het ontbrekende onderdeel is teruggestuurd.

Natuurlijk nemen we eerst contact met je op om te controleren of je het ontbrekende onderdeel nog in je bezit hebt zodat je deze kunt nasturen.

Indien dit niet het geval is zal dit verrekend worden met de borg. De hoogte hiervan hangt af van het te vervangen onderdeel. Indien de borg niet toereikend is, zal er voor het resterende bedrag een factuur toegestuurd worden.

Moet ik mijn gehuurde reisartikel schoonmaken voordat ik deze retour stuur?

De producten worden na ontvangst grondig gereinigd. Wel stellen we het op prijs als je de gehuurde reisartikelen netjes inlevert.

Bekijk hier onze schoonmaaktips. Indien het gehuurde reisartikel heel erg vies en/of beschadigd retour komt bij ons kan het zijn dat je een extra factuur ontvangt voor schoonmaak- en/of reparatiekosten.

Neem in geval van twijfel altijd even contact met ons op.

Vragen over kopen

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Als je bestelling nog niet verwerkt is, kun je nog een artikel toevoegen aan je lopende bestelling zonder extra verzendkosten.

Als wij je bestelling al hebben verwerkt en verzonden, dan geldt de procedure van retourneren.

Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31(0)6556 999 78 om te controleren of een toevoeging nog mogelijk is.

Indien dit mogelijk is, gebruik dan bij je tweede bestelling de bezorgmethode “ophalen bij Tripidoo” en vermeld bij het opmerkingenveld het bestelnummer waar je iets aan wilt toevoegen. Er worden dan geen extra verzendkosten berekend.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Levering binnen Nederland duurt over het algemeen 1 à 2 werkdagen. Leveringen naar België doen er doorgaans 2 werkdagen over. De levertijden zoals vermeld zijn indicatief en afhankelijk van de bezorgdienst, dit valt buiten onze invloed en verantwoordelijkheid.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?

Bij Tripidoo doen we er alles aan om de bestellingen zorgvuldig te verwerken. Het kan voorkomen dat we een foutje maken. Sorry hiervoor! Neem hiervoor contact met ons op via info@tripidoo.nl. Wij zullen aan de hand van deze melding contact met je opnemen voor de verdere afhandeling.

Kosten die ontstaan als gevolg van verkeerde invoer van gegevens, bijvoorbeeld wanneer je zelf een verkeerd artikel bestelt, zijn voor rekening van de klant.

Kan ik mijn bestelling ophalen in Rosmalen?
Ja, je kunt je bestelling van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur ophalen in Rosmalen. Kies tijdens het afrekenen voor de optie “ophalen in Rosmalen”, zo betaal je geen verzendkosten. Belangrijk: wacht op de bevestigingsmail voordat je langskomt! Je kunt je bestelling pas ophalen nadat je bericht hebt ontvangen.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar het artikel is nu als uitverkocht gemarkeerd.
Dit houdt in dat jij het laatste beschikbare exemplaar hebt besteld. Onze voorraad wordt automatisch bijgewerkt op de website. Als je bestelling succesvol is afgerond, is het artikel voor jou gereserveerd en wordt het niet langer als beschikbaar weergegeven.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €5,95 en gratis vanaf €50,- voor Nederland en €7,95 voor België.
Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
iDEAL & Bancontact via Mollie
Wat is de retourtermijn?
Je kunt (een deel van) je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren.
Hoe retourneer je een artikel?

Bij Tripidoo streven we naar 100% tevredenheid met jouw aankoop. Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met je bestelling, dan kun je het artikel eenvoudig retourneren .

Hieronder lees je hoe het werkt.

  • Je hebt 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren.
  • Wij bieden geen (om)ruilservice.
  • Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • Retourzendingen zijn op eigen kosten, tenzij het gaat om een fout van onze kant.

1. Meld je retour aan: Stuur een e-mail naar info@tripidoo.nl met je bestelnummer uit de bevestigingsmail en het e-mailadres waarmee je de bestelling geplaatst is.

2. Download en vul het retourformulier in: Vul het in en voeg het toe aan de doos.

3. Verpak het artikel zorgvuldig in een omdoos: Verpak het artikel goed, in de originele verpakking en een stevige doos. Voeg het retourformulier toe, verwijder oude verzendetiketten en plak geen tape of labels direct op de originele verpakking. Zorg voor voldoende frankering en stuur je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling (track en trace) retour.

4. Verstuur het pakket: Breng het pakket naar een pakketpunt in de buurt en stuur het naar ons retouradres:
Tripidoo, Lindenlaan 12, 5248 AV Rosmalen, Nederland

Retourvoorwaarden

  • Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld of buiten de retourtermijn vallen, kunnen wij niet in behandeling nemen.
  • Zorg ervoor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.
  • Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
  • Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Je draagt zelf de kosten voor het retourneren en Tripidoo.nl is niet aansprakelijk voor beschadigingen en of het zoekraken van de retourzending. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs!
  • Artikelen moeten onbeschadigd, ongebruikt, compleet en in de originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer je meer doet met het artikel dan het beoordelen daarvan (om te kijken of je het wil houden) en dit leidt tot schade, of als het product incompleet wordt geretourneerd, mogen we de waardevermindering aan jou doorberekenen.
  • Wij accepteren alleen retouren die rechtstreeks naar ons adres worden gestuurd.
  • Wil je het artikel ruilen, dan kun je het artikel retour sturen en het gewenste artikel via de webshop bestellen.
Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn geretourneerd artikel retour?
Als je een product retourneert, hanteren we de volgende voorwaarden en richtlijnen voor terugbetalingen en verwerking:
  • Het verschuldigde aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst retour storten via de oorspronkelijke betaalmethode, mits het product in goede orde binnen deze 14 dagen ontvangen is. Stuur je de volledige bestelling retour, dan crediteren we ook de eventuele verzendkosten van de heenzending.
  • Bij beschadigde, gebruikte of incomplete artikelen wordt er een waardevermindering in rekening gebracht.
  • Indien een retourzending onvoldoende gefrankeerd is, worden de hierdoor ontstane kosten in mindering gebracht op het te crediteren orderbedrag.
  • Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een afhaallocatie, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
  • Bestellingen die bij ons retour komen omdat het adres niet correct is ingevuld, worden gecrediteerd minus €6,95 retourkosten.
Kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je het artikel ruilen, dan kun je het artikel retour sturen en het gewenste artikel via de webshop bestellen. De retourvoorwaarden zijn dan van toepassing.
Heb ik garantie op mijn producten?
Tripidoo garandeert dat de geleverde producten van goede kwaliteit zijn en overeenkomen met de vermelde specificaties in het aanbod. Houd er echter rekening mee dat lichte kleurafwijkingen mogelijk zijn. Dit kan veroorzaakt worden door verschillen in productiebatches of de scherminstellingen van je computer, mobiel of tablet. Aan de getoonde kleuren kunnen geen rechten worden ontleend. Slijtage door normaal gebruik of schade als gevolg van onjuist gebruik valt niet onder de garantie.
Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, alle artikelen worden direct uit eigen voorraad geleverd.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Na ontvangst van je bestelling vragen we je de geleverde artikelen direct te controleren. Mocht er ondanks onze zorgvuldige controles toch een probleem zijn, meld dit dan binnen 48 uur na aflevering per e-mail via info@tripidoo.nl Vermeld in je e-mail:
  • Ordernummer
  • Aankoopdatum
  • Artikelomschrijving
  • Duidelijke omschrijving van de klacht (indien mogelijk met foto’s)
Wij reageren uiterlijk binnen 2 werkdagen op je melding en informeren je over de verdere afhandeling. Andere klachten over je bestelling dien je binnen 7 dagen na ontvangst per e-mail (info@tripidoo.nl) bij ons te melden.
Is mijn bestelling gelukt?
Als de betaling is gelukt zie je direct een bevestiging op je scherm. Je ontvangt direct een bevestigingsmail per e-mail. Als je een account hebt aangemaakt kan je ook hier de bevestiging terugzien.
Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Bestelling voor 13.00 uur worden dezelfde werkdag verstuurd. Bestelling na 13.00 uur worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Bestellingen op vrijdag na 13.00 uur en bestellingen op zaterdag/zondag worden op maandag verstuurd.

Op feestdagen worden er geen pakketten verzonden. Bestellingen worden op de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen?
Na het afronden van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail.

Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan even het onderstaande

  • Spamfilter: Controleer je spambox of ongewenste mailmap, soms belandt de bevestiging daar.
  • Gebruik je Gmail? Check het tabblad ‘Reclame’, soms wordt de bevestiging daar geplaatst.
  • Microsoft e-mailadressen (@hotmail.com, @live.nl, @outlook.com): Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk geblokkeerd is. Controleer je instellingen en verwijder ons e-mailadres uit de lijst met geblokkeerde afzenders om de mail alsnog te ontvangen.
  • Fout in je e-mailadres: Heb je per ongeluk een typefout gemaakt? Stuur ons een e-mail naar info@tripidoo.nl, en we sturen de bevestiging en track & trace opnieuw.
Wannneer ontvang ik mijn track & trace?
Je ontvangt je track & trace uiterlijk na 23:00 uur per e-mail van de desbetreffende vervoerder.
Hoe werkt de betaling?
Nadat je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, wordt het betalingsproces gestart. Kies je bank en je wordt automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van je bank. Hier staat de betaalopdracht voor je klaar.

Je bank vraagt je om enkele gegevens in te vullen, zoals je inloggegevens. Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en wij ontvangen direct een betalingsbevestiging. Zodra de betaling is verwerkt, gaan we over tot het verzenden van je bestelling.
Heeft Tripidoo.nl een veilige betaalomgeving?
Jazeker, het plaatsen en betalen van je bestelling gebeurt in een beveiligde online verbinding (SSL-protocol). Dit betekent dat alle informatie die wordt uitgewisseld voor de betaling niet opgespoord of onderschept of gebruikt kan worden door derden.
Kan ik ook betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?
De betaling dient volledig voldaan te zijn voordat je de bestelling kunt afhalen. Afhalen is uitsluitend mogelijk nadat je de bevestigingsmail ontvangen hebt dat het klaar ligt.

Let op: Wij hebben geen fysieke winkel of showroom.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Winkelwagen
Scroll naar boven